Selasa, 5 April 2011

Ahli Sembang Kongkang Intake January 2011

muhammad syakir rayyan
putera kepada Pn Sue dan suaminya

alkisahnya dulu masa belajar sains tingkatan 3 dulu kita ada belajar tentang Sains dlm kehidupan manusia....maka kisahnya bermulalah bila

Kromosom XX
+ Kromosom XY


maka mencetuskan


Gen Kromosom Xy iaitu baby boy

belum terlambat lagi utk kami ucapkan tahniah wat Encik Zul dan Isterinya Puan Huda kerna dikurniakan seorang cahaya mata yg kacak dan comels bernama Naufal Zafran...dan automatically diterima sbagai ahli Sembang Kongkang intake 2011 dgn pangkat Junior Sembang Kongkang sebagai perintis Junior Sembang Kongkang yg lain....


adakah intake lain yang akan berlaku?????


tungguuuuu............................





7 ulasan:

  1. tak sabaq nk tgu anak peranakan saya

    BalasPadam
  2. Tanpa NamaApril 06, 2011

    Pelapis-pelapis Handalan kOngkang sudah muncul...
    sOmat-sOmat smer nye....hehehe.
    anda bile lagi?

    BalasPadam
  3. saya tgu smua sahabat dapat anak baru saya kawin dgn anak bapak peranakan saya...anda bila lagi?

    BalasPadam
  4. Tanpa NamaApril 06, 2011

    Saya sudah...
    tunggu nak hasil kan anak jer...
    hehehe...terbaikk.

    BalasPadam
  5. nape nk tunggu-tunggu hasilkan anak??
    tak payah tunggu-tunggu lagi....

    kalau saya dah tak sabaq-sabaq dah

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaApril 06, 2011

    bila dah berusaha,
    tunggu dan lihat jerla...
    apedaa.

    BalasPadam
  7. saya mahu kawen la camnih..
    nak kawen weyh nak kawen!!!!!!!

    BalasPadam