Khamis, 25 Ogos 2011

Kau Pergi Jua......

Akhirnya Nasri blah juga....blah bkan jauh-jauh,masuk City.agak bongok di situ..kelab bangang yg dah curi pemain-pemain Arsenal selama ini...dari Toure,Adebayor,Clichy,Viera dan terbaru Nasri...ada duit smua jadi...pasni spaa pulak???24 tahun - 24 million pound..kat Arsenal brape hengget je gaji die....kalau dia stay kat Arsenal dia mayb boleh jadi legend...sebaris ngn Bergkamp,King Henry....tapi die dah pilih jalannya...dahla amik nombo fevret saya...walaupun Nasri dan Fabregas blah,life must go on....inilah bola sepak...Nasri pemain yg bijak,smart,tenang dan rajin...sangat rugi kehilangan nya...aduyyyyaiiii
Peminat (City) mengingatkan saya Marseille, "katanya. 'Arsenal mempunyai peminat yang baik tetapi mereka tidak begitu ghairah kerana mereka berpindah dari Highbury ke Emirates.

'Saya masih ingat apabila kami kalah 3-0 untuk City, orang ramai adalah mengagumkan, dan bahawa apa yang saya mahu. Saya ke sini untuk bermain bola sepak dan menikmati dan untuk memenangi gelaran.

'Saya bercakap dengan Gael Clichy dan Kolo Toure banyak, dan dengan Patrick (Vieira)

Patrick berkata City adalah tempat untuk menjadi kerana mereka adalah kelab masa depan dan mereka mahu untuk memenangi segala-galanya.

'Ia melegakan besar kerana terdapat panjang, rundingan yang panjang antara kedua-dua kelab. Sekarang saya akhirnya pemain City dan saya berasa amat gembira.

'Saya agak sedikit kecewa kerana saya berkata kepada pengurus (Arsene Wenger) bahawa saya mahu pergi. Saya ingin melakukan pra-musim bersama Manchester City dan bertemu rakan sepasukan baru saya. Ia satu permulaan yang baru dan saya berharap kepadanya.
nk bid kaka tapi fail...kaka ni bangang...dok Real bkn main pon...wat cukup syarat n mkn gaji buto je kau ni...pastu balik mengentek je tau..kalau dtg Emirates konfem main 1st team dowhh...akai ada ka??transfer window dah nk abis...wenger nk bli Juan Mata chelsea dah bedal...sape lagi ko nak???kalau season ni tk beli orang,konfem Rak Piala bakal berhabuk lagi
Wenger : lenkali tak pyh main tampar-tampar,tumbuk je trus baru puas ati dpt red kad pun
Gervinho : Paham Bos
although Fabregas Gone,Nasri Gone,Wenger Gong,we are still The Goonersaurus

Tiada ulasan:

Catat Ulasan