Rabu, 18 Januari 2012

Kursus Pengurusan Jenazah anjuran Puspanita


Tadi dapat jugak aku belajar serba sedikit tentang pengurusan jenazah...Untung jugak jadik photograper ni, walaupun ni kursus untuk pempuan(Puspanita), tapi dek kerana tugas aku amik gambar so dapat la aku masuk dikalangan wanita2....

Banyak ilmu yang aku dapat dari kursus ni...Bagaimana cara pengurusan jenazah, bagaimana adab2 ketika menguruskan jenazah semua diterangkan dalam kursus ni....Aku dapat jugak copy slide...Kalau sape2 nak donlot je kat sini.....Ape2 yang baik kita kongsi sama2 demi kesejahteraan umat Islam khasnya....





-SAMPAIKAN WALAUPUN SEPOTONG AYAT-

1 ulasan:

  1. Tanpa NamaMac 13, 2012

    Another world's wonders in the making.. Gallery BiGDee House of Magic Potions world's first nano microfungus potions- Taman Royal Lily, Tanah Rata. Come and experience the wonders!

    BalasPadam