Selasa, 13 Januari 2009

isuhangat : cinta pandang pertama

Pada suatu hari....

aku jalan jalan kat cowkit road.ingat nk pi bli spoket kat motor aku sebb spoket die dah berbunyi...aku jalan jalan la around cokit pas tukar motor tu...motor pon dah laju,lalu aku pon mencari mangsa...tibe di lorong haji taib,aku di sapa oleh awek ...dari jauh memg potongan 26-25-28...memg mengancam....tangkap maut.....aku pon dgn kadar yg segera pergila ingat nk mintak nombor fon.....tapi die yg panggil aku dulu...oh....inikah panahan asmara...inikah namanya cinta pandang pertama...aku pon pergi menemuinya...dari belakang bak Ella,dari tepi bak Erra Fazira tapi dari depan ...erm... mcm pernah ku jumpa muka ni tapi di mana ya????inilah wajah dan posing yg sempat aku rakam ngn hanfon aku ini...memang......maut....
















12 ulasan:

  1. masya Allah...mengucap panjang aku.........ni wajah cipan laut ker mentibang darat ni??

    BalasPadam
  2. ni bukan cinta pandang pertama...ni love of the year 2009...loya lak tekak aku tengok lama-lama.tapi gaun kawin tu nampak menarik

    BalasPadam
  3. Nyah, awek mana plak ni???mengoda you....Auwwwww

    BalasPadam
  4. sesak nafas aku.....

    BalasPadam
  5. ni bukan cinta pertama ni....ni tendangan sulung tanpa bayang yang pertama ke muka nih....

    BalasPadam
  6. muka dah mcm pongkes aku tengok...

    BalasPadam
  7. muntah darah....uweeeeekk

    BalasPadam
  8. NAPE TAK AJAK AKU SKALI

    BalasPadam
  9. opsss..mak ai..sapor dio la tu? sonang2 mai la kt blog den d alamat yg tertera k..USIM mari.haha

    BalasPadam
  10. one night one day ok...
    wakakakkaka

    BalasPadam
  11. Tanpa NamaMac 19, 2009

    i like mat rempit

    BalasPadam
  12. Halimah Jongang..April 12, 2010

    waaakahkahkahkah...sengal gilerr..

    BalasPadam