Jumaat, 27 Mac 2009

teka teki hari ini.....

1)Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. HA.. Ape2??


2)Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?

3)Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?

4)Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?

5)Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???
Teka.. teka.. kalo terer!

6)Teka-teki: Bulu bertemu bulu… kulit bertemu kulit… makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!
Jawablah kalau bijak sangat!

7)Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?

8)Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.

9)Teka-teki: Scorpion kaler apa?

10)Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???

11)Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU???

12)Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??


13) Ape dia bila malam die hidup, bile siang die mati??

14) arghhhh...........malas dah aku teka...korang bukan boleh jawab pun...jawab la kalu ada brannn!!!!




apis sedang bertanyakan jawapan teka teki kepada bapa peranakannya...........

15 ulasan:

  1. Tanpa NamaMac 27, 2009

    jawaban utk teka-teki lo:-

    1.kueh koci...jawapan kakak aku....iwan sepupu aku..jwpan adik aku...hahaha..

    2.mcm laksam jer..jwpan adik aku

    3.kueh lepat liat sbb kueh lepat liat bila mkn lekat kat langit..ini br jwpan aku..hehehe..

    4.kotak peti suara..ahakss!!

    5.tau dah jwpn nie..sbb dia pkai cangkul tok dier..haha..

    6.korek idung!!-jwpan kak aku

    7.mcm penah dengar teka-teki ni...jwpan die...lu pikir la sendiri

    8.mikrofon kat karokban...haha...

    9.merah bata..bukan biru turqoise ok!!

    10.KERAni lor..

    11.mana nk batal..anjing tu jilat kaki dier bukan kaki imam..aper ke mudah teka-teki nie!!!

    12.sbb dia pkai payung night market yg besau tu...jwpan adik aku..hehe
    jwpan aku: dah die berpayung time x hujan mana nk basah..

    13. lampu jalan la kot!!

    BalasPadam
  2. Tanpa NamaMac 27, 2009

    jejaka jejaka warga bpi ini memang tampan kalau boleh bagilah kontact no

    BalasPadam
  3. Tanpa NamaMac 27, 2009

    i seronok tgk jejaka jejaka ni kelakar dan enjoy macam happy go lucky pun ada.Kalau boleh buatlah aktivit2 yang boleh saya boleh join.

    BalasPadam
  4. Tanpa NamaMac 27, 2009

    oi sakilah...kan aku suruh ko jwb teka teki yang ko nk menggatai buat apa??tapi kalu ko nak kontact nombo abg ko call je BPI mitk transfer kat Mesin Taip abg..pastu kite trus boleh berkenalan hati ke hati...

    BalasPadam
  5. Tanpa NamaMac 27, 2009

    uwekkk!!!nak termuntah dgr komen si phyykolah n amiron ni..mcm bapokk pun aderr..eeeeiii,geli tekak aku!!!

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaMac 27, 2009

    hoi brader mun, ko menggatal plak ek.Urusan aku dgn ko x settle lagi....

    BalasPadam
  7. cik amirah tinggal la no phone kat sini.bleh la kita kontek2,berkenal-kenalan.cik amirah jgn layan brader mun tu, dia dah expired...

    BalasPadam
  8. Tanpa NamaMac 27, 2009

    where's the answers for the above teka-teki-tekuk???im waiting for the answers..can't wait!!

    BalasPadam
  9. seliparPurpleMac 29, 2009

    amboi2 en sembang kongkang,sesedap mayonis jerk dier kate brader mun tuh da xpired!hoho sbenarnyer lg lame lg byk pengalaman tau!don worry brader mun,im with you...ahaks

    BalasPadam
  10. sila teka dulu baru aku bagi jawaban nya...hahahahah

    BalasPadam
  11. fikir-fikirkan lah jawapan bersama

    BalasPadam
  12. SY NI BAIK PUNYAH TAU KALAU NAK H/P NO BOLEH TAPI HANTARAN RM 10,000 DAN SERBA 2 BOLEH KE?

    BalasPadam
  13. HoneY_MadUApril 01, 2009

    KOrang Memg KUat Market KN...
    GmbR KOrang JEr....

    XDa GmbR oRG LAin KeR???? HUuhUUU...

    BalasPadam
  14. wahai cik amirah..saya sah ada rm 10,000 ni...nk pinang rumah kat mane?bak mai la alamat sonang eden nk pegi torai....

    BalasPadam
  15. Hero RemajaApril 02, 2009

    cik amirah, sy up lagi rm 10001+serba 3....amcm??bila bleh confirm??

    BalasPadam