Rabu, 21 Januari 2009

anugerah karokban bpi

Aritu lepas perhimpunan bulanan bpi, kitaorg mengadakan pertandingan karok antara bebudak bpi. Ala-ala juara lagu gitu. Boss berkenan untuk merasmikan pertandingan karoban ini. Bos jugak yang menjadi juri untuk pertandingan ni. Ini lah antara wajah-wajah artis pujaan ramai

Cuba meniru gaya faizal tahir gunting rambut semasa membuat persembahan

Gaya rock kapak yang ketinggalan zaman

Gaya mat bunga menyanyikan lagu jiwang

Perghh feeling abes menyanyikan lagu "Kau Kunci Cintaku"

Disebalik kemeriahan pertandingan ini, seorang jurugambar amatur berjaya merakamkan aksi berani mati seorang peserta yang cuba membuat percubaan menangkap microphone dgn gaya siamang hutan.

1. Mula2 usha dulu microphone

2. Buat lompatan 2 1/2 summersault

3. Microphone berjaya ditangkap

4. Terus menjerit mintak tolong krn kekejangan otat disebabkn gagal mengawal momentum lompatan.

6 ulasan:

  1. aku tulis blog, aku komen , aku edit , aku yang bace, aku yang gelak sorang2....korang yang lain hampeh btolll...baik aku wat blog aku sendiri la macam ni...........!!!!

    BalasPadam
  2. aik...mana ada gelak sorang22...aku gelak-gelak jugak...mana entri baru...internet dah bagi...tak tau nak update selalu

    BalasPadam
  3. mana edisi terbaru...tak kan dah sejorks jer blog ni

    BalasPadam
  4. knape dah lame x update??

    BalasPadam
  5. knape dah lame x update??

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaMac 17, 2009

    Sabarla

    BalasPadam