Isnin, 18 Oktober 2010

Liverpool kalah lagi?????

Zaman sengsara Liverpool bermula dan pasukan itu dilihat berpotensi untuk turun ke liga divisyen satu musim depan. Hajat kelab itu untuk memulakan era baru dalam Liga Perdana England terus terencat. liverpool tak bley pakey....!!!

Semalam, skuad kendalian Roy Hodgson itu mengalami kekalahan 0-2 kepada Everton dalam pertemuan dua kelab jiran setempat Merseyside tersebut. Dua gol daripada Tim Cahill dan Mikel Arteta menjamin tiga mata penuh buat Everton yang berjaya melonjak ke tangga ke-11, manakala Liverpool jatuh ke tangga kedua tercorot liga. Dengan pemilik baru kelab itu dari Amerika Syarikat, John W. Henry hadir untuk menonton perlawanan di Goodison Park itu, Liverpool tetap gagal menghadiahkan kejayaan yang amat dinanti-nantikan peminat mereka selepas isu pengambilalihan kelab tersebut sudah diselesaikan.
hang pi main pakai taktik Kedah FC main

Kekalahan semalam juga menyaksikan skuad kendalian Roy Hodgson itu hanya mengutip enam mata daripada lapan perlawanan musim ini.Ia memberi gambaran mengenai tugas sukar yang menanti pemiliknya, Henry dan Kumpulan New England Sports Ventures (NESV) untuk membina semula reputasi The Reds selaku pasukan elit yang kini semakin tenggelam. Apa yang pasti, kekalahan demi kekalahan yang dialami skuad dari Anfield itu boleh dikatakan sebagai landasan untuk mereka turun ke liga bawahan - Sumber KOSMO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan