Selasa, 21 Disember 2010

Tiada kata secantik bahasa

aku tak puas ati la...aku baca blog org lain walaupun crite tak best asal ada awek lawa misti komen beratus-ratus...tapi blog aku ni aku tulis,aku baca pastu aku komen sndiri....touching wo....apa salah blog kami??walaupun kami smua jejaka-jejaka yg tak jejaka lagi tapi kami juga perlukan komen dan sokongan dari anda...salahkah kami?hinakah kami? sambil melayan lagu Ukays - Di Luar Kemampuanku,kami menangis sendu di tepi jendela......
kalau awek cun gini kalau tulis blog pasal pijak taik kucing pun org komen beratus2.....fatin liyana ke apatah nama die..

walhal kami ada byk kepala,cerita kami pelbagai genre tapi takdek sambutan lgsung..knape??knape??sbb blog awek2 ni boleh cuci mata,cuci telinga dan mcm2 lagi...sejuk mata memandangla katakan...kami pun suke tgok blog awek2 ni...sbb kami takdek bunga agaknya....dah takdir kami jadi lelaki nk buek macamano??kalau kami tulis blog pasal daud ke,bob KP ker,encik rasip ke,takdek ke yg nk komen??


tibe tibe kami termenung jauh terselit di sudut ati kami yang kami tak terokai iaitu....

"Blog Sembang Kongkang Tak Best, blog dorg Best"

Kami kembali berpijak di bumi nyata....

Sekian...

2 ulasan:

  1. kesian..touching plak baca..xpe bleh berusaha lagik..hahaha

    BalasPadam
  2. wakaka.. len kali rajin hapdet belog cam hanis zalika tuh.. baru la si tukang bace rajin nak mengomen..

    BalasPadam