Khamis, 15 Disember 2011

Kongkang@Road Relay Episod 1

Assalamualaikum & Salam 1Malaysia,

Adalah dimaklumkan, satu pemilihan pasukan Road Relay ke Pesta MSKKPM kali ke-39, 2011 bertempat di Johor Bahru akan diadakan seperti ketetapan berikut:


Tarikh : 15 Disember 2011 (Khamis)

Masa : 7.30 Pagi (Pendaftaran)

Tempat : Trek Majlis Sukan Negara (MSN) Bukit Jalil


Untuk sebarang pertanyaan dan maklumbalas, tuan/puan boleh menghubungi En. Tajuddin Abdullah (017-6798307)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni email yang aku dapat hari selasa...So aku ditugaskan oleh cik sue untuk mencarik calon2 yang sesuai untuk wakil bpi ke pemilihan itu...So aku pun carik la orang2 yang minat nak masuk...pusing punya pusing aku dapat la 2 nama....Budak2 kongkang jugak...Alop dgn toki...

Tadi pemilihan berlangsung dan kedua-duanya berjaya mengharumkan bpi dan Sembang Kongkang apabila melayakkan diri ke pertandingan sebenar di Johor Bahru...Dengar citer seminggu kat sana...pehhhh nyesal aku tak join tadi kalau x mesti dapat balik kampung free....


toki berjaya menepatkan diri dalam kedudukan 4 terbaik

layak ke MSSKPM







-KONGKANGKU LARI GAGAH BERANI-



1 ulasan: