Khamis, 29 Disember 2011

Legend Sudah Kembali..............

Song :Selamat kembali Legend...hutang ambo 30 ringgit dulu tak bayar lagi..
Legend:slow skit....jap lagi kite setel....

Legend:gua dah lama tak pecut....dah pancit siot....
Song: pecut pecut jgk....hutang ambo 3o hengget ape cer??
joget angan tak sudah bersama Sagna
gua mau senggggggggggaaaaaattttttttt satu kali lagi.....
3 gol lagi gua nk pecah rekod Alan Shearer....gua nk langgar team Pak Cik Tony PakcikWeng bile nk amik gua plak???,getus hati kecil abam Podolski





mohon debar team-team picisan lain...Legend kami sudah kembali...kami mau rangkul treble tahun ini...Champion League,EPL sama FA Cup....mohon debar dan mohon angkat bendera putih....


p/s : Pakcik Wenger tlgggggggggglaaaaa jual sampah-sampah dlm team kita..termasuk dgn ngko2 skali...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan