Ahad, 14 Oktober 2012

Mary Kay Limited Edition® Mint Blossom™ Pedicure Set

Assalamualaikum semua.
Lama tidak menulis di blog Sembang Kongkang yang super duper famous ini.

Yewww so skema. Okkeh back to normal.
Entri kali nih, I selaku editor jemputan blog sembang kongkang kali nih, nak introduce to you all something AWESOME........... [bunyi gamelan]


Mary Kay Limited Edition® Mint Blossom™ Pedicure Set!!!

Pedicure Set nih ade:
~ Foot Fizzies, pk/10 tablets
[bila dimasukkan dalam air dia akan menghasilkan busa/buih, so nanti cam bubble bath tapi nih just for kaki la]
~ Mint Blossom™ Foot Scrub
[bila letak kat kaki pastuh massage2 skek nanti bole hilangkan sel kulit mati kat kaki senang cakap daki la, nih la punca2 kaki bau cam longk***]
~ Mint Blossom™ Icy Foot Gel
[gel sensasi sejuk umpama ais nih akan buatkan you all segar di kaki, so balik kerja penat2 tuh hilang]
~ One Emery Board
[gune bile nak ratakan kuku, kengkadang bile kite potong kuku, kuku tuh cam tajam kan, so kite gosok la emery board nih kat kuku]
~ One Pair Toe Separators
[mengasingkan jejari kaki, klu orang bukan Islam dia pakai nih biar senang nak warna kuku, jadi kita nih orang Islam pakai la bile nak potong kuku]
~ Trendy Mesh Bag
[beg yang super duper chumil, haruslah loike loike loike]

and FREE Inflatable Foot Bath [bekas rendaman kaki yang menawan hati]

Cara2 nak wat pedicure kat umah:

RENDAM
Isikan inflatable foot bath dengan air suam sehingga paras pergelangan kaki. Masukkan 2-3 fizzies kaki ke dalam air agar menambahkan busa. Rendamkan kaki sekurang-kurangnya 10 minit. Lap kaki sehingga kering.

SKRUB
Sapu scrub kaki pada tapak kaki, sisi dan bahagian atas kaki. Bilas dan lap sehingga kering.

MELEMBUT:
Urutkan icy foot gel bermula dari atas kaki iaitu dari jari kaki ke buku lali. Kemudian berpindah ke tapak kaki, membuat gerakan membulat dengan ibu jari dan jari dengan menambah tekanan pada tumit. Bermula dari atas dan ke bawah.

Okkeh penat I berleter sepanjang 18 muka surat nih, sekarang nih meh kasi tau harga pulok.

HARGA BIASA - RM 115.00 [tercekik you all dengar kan]
HARGA LUAR BIASA - RM 70.00 [promosi giler2 ah]

Siapa nak sila order kat I okkeh, Nunud XOXO sebelum atau pada 22/10/2012. 22 tuh you all da gaji kan. Haaa time tuh terus la bank in kat I.

Itu sahaja entry untuk kali ini. Okkeh bertemu di lain waktu dengan tawaran yang pasti AWESOME.

Haruslah loike~

XOXO,
Nunud

6 ulasan:

  1. boleh tuju lagu ?

    BalasPadam
  2. saya nak cakap dgn adik saya richard mark

    BalasPadam
  3. Semua orang di dunia ini ada keluarga. Keluarga ialah family dalam bahasa orang putih. Keluarga mempunyai ayah, ibu, abang, kakak, adik, nenek, datuk, pakcik, makcik dan etc.

    Pertama kali saya ingin memberi tahu bahawa semua orang di dunia ini mempunyai keluarga yang aman damai dan tidak berperang tetapi ada juga yang tidak aman damai kerana mereka berperang.

    Saya ingin menceritakan pula tentang keluarga saya. Saya mempunyai seorang ibu dan ayah tetapi ibu saya kata dia pernah tidur dengan tiga orang lelaki di hotel di mana dengan itu sah bahawa saya ini anak luar nikah kerana darah saya berlain jenis dengan ayah saya yang ada di rumah ini. Ayah tidak peduli bila ibu keluar dengan lelaki lain. Ibu pula tidak risau jika ayah tidak pulang ke rumah.

    Kakak dan abang saya tidak lagi bersekolah kerana mereka sudah berhenti. Kakak saya cantik seperti mirip wajah Marilyn Monroe yang sudah mati itu. Dia mati kerana terlanggar motokar datuk saya yang enjinnya berkuasa 500CC.

    Abang saya handsome atau kacak seperti Amitabh Bachan atau Sanjay Dutt. Kadang kadang muka dia berubah seperti Aacapan bila dia baru bangun tidur. Bila dia habis mandi muka dia macam muka dia sendiri. Itulah kelebihan abang saya.

    Seterusnya saya menceritakan tentang adik saya. Walaupun saya tidak ada adik tetapi saya tipu kamu dengan mengatakan bahawa saya ada adik.

    Demikianlah cerita tentang keluarga saya bahagia walaupun sebenarnya tidak. Sekian. Harap maklum.

    BalasPadam
    Balasan
    1. masalah identiti yg kronik...xpe nnti kami buat derma kilat untuk kamu

      Padam