Sabtu, 22 Mei 2010

Mimpi aku

Semalam aku mimpi....mimpi best, mimpi pegi new zealand...Entah kenape aku pilih New zealand aku pun tak tau....Tapi yang penting memang best mimpi ni...hahahaha


Aku nak pegi new zealand sebab nak tengok kambing, kata aku dengan riak


Sempat aku berjumpa dengan kaum pribumi disana...konon2 macam duta malaysia ke new zealand...aku belagak dengan orang2 disana dengan mengatakan malaysia boleh...hahaha


sempat bermain dengan team all black dari new zealand....rupa-rupanya baru aku tau yg all black ni main rugbi bukan main netball....hahahaha


tapi aku pelik, kenape ada daud menyibuk dalam mimpi aku

tapi yang ni bukan mimpi.....hahahaha(ketawa belagak)




tukang mimpi

madi



2 ulasan:

  1. eleh...belagak giler...kitaorg team sembang kongkang pun nak wat trip la...g oversea jugak...nama negara tu urdu

    BalasPadam
  2. HoNey_MaDuMei 25, 2010

    Ah2,tgk ar ade gaye muke BERLAGAK kan.. kne berlagak lebih bru dpt g NZ..
    ade sape2 nk ngampu aku?? nnti aku bwk kan blik awek MAORI yg stock pakai cawat jer tok korang...

    BalasPadam