Rabu, 30 Jun 2010

Kongkang Cup PS 2 - Season 1

Menyorot kepada kenangan Kongkang Cup Season 1 dahulu yg pernah diadakan di ofis Sembang Kongkang ini....ramai yg telah mencuba nasib dgn mempertaruhkan Pasukan Kelab Masing-Masing........ini jam gua yg akan memenangi hadiah yg dipertandingkan (pasal wa munya CC,wa punya PS dan wa yg paling Terror...hahahhaa)
jadi gua selaku Editor Sembang Kongkang aka Tuan Punya PS dgn harapan tinggi dan cerah untuk merangkul kejuaraan memandangkan semua budak2 Kongkang yg lain semuanya "Buta PS"....hahahah...........(Gelak Riak Haloba)

semua mencuba nasib utk memperjuangkan kelab masing masing utk merebut kemenangan....(yg menang tetap gua nanti....hahahahha)

harun cuba mencuri taktik dari kawan-kawan

wajah sugul selepas kekalahan

Yang gua tak percaya dan tak puas hati nya,gua selaku Tuan Punyo CC,Tuan punya PS , Penganjur dan Yg Paling hebat tapi gua telah dikalahkan malah gua telah kempunan utk memenangi ape-ape piala atau medal atau gelaran yg menyebabkan gua sangat marah hingga darah tinggi gua naik!!!!!berikut adalah Dua finalis akhir yg bernasib baik tak jumpe gua di peringkat Kumpulan mahupun Second Round iaitu Iqbal dgn Arsenal dan Haron dgn Barcelona nya...gua pun tak tau nape gua kalah....misti ada yg memandrom kan gua hingga gua kalah wooooo.........chilaka punya malayuuuu!!!!!!!!!

next tournament gua akan haramkan mereka berdua join lagi........!!!!!!!!

juara milik haron dgn barcelona nya.........dan di sini gua selaku tokey CC dan Tuan PS mengistiharkan yg gua tak pernah kenal sape sape yg bernama Linda Martopo.........eh silap itu Dialog dalam kL menjerit 1...gua istiharkan utk mengharamkan ini haron utk menjoin ape ape aktiviti PS yg gua anjurkan...bikin rosak gua punye bisnes jek....kalau tak gua dah rangkul juara kalau takda ini org......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan