Rabu, 16 Mac 2011

Aku Tak Percaya....

Tengah aku lepak2 layan lagu soley soley kt dalam bilik tibe2 henpon aku berbunyi menandakan sms masuk...

"trettttretttttretttttt"

"sape la anta massage ni??"...aku ngan mata kuyu dan layu menekan butang henpon untuk membaca message yang dihantar..

"dari acit"kataku sendiri bile aku mendapati message tersebut datangnya dari acit..ape plak acit nak malam ni???aku berfikir sebentar kemudian aku menekan butang untuk terus membaca message tersebut dan message tersebut berbunyi......

"Jom ngeteh; ak nk lepak dgn toki skali; ptg td ajak die kn" tp dlm kol 10 lebih......"

WAHHHHHHH.....TERKEJUT BERUK AKU.....ACIT AJAK KUAR MINUM MALAM....BETUL KE NI????CAKAP BETUL-BETUL(kata bob kp)..sesekali aku menampar pipi aku adakah aku bermimpi????rasa sakit pada pipi bila aku ngan nekad menampar pipi dek kerana tak percaya dgn ape yg aku baca.....



waduh...gue mcm enggak percaya ini acit...apa dia bikin sudah jam sebegini masih belum pulang2

rupa-rupanya acit minggu ni "arbaie bujang kembali"....bini balik kampung...almaklumla cuti sekolah....

anjang aki pun ada

sekali mamak tadi aku sound "day cha, lain kali telur basuh kasi bersih...ada taik ayam ni...org mau mkn pon geli"....tapi aku nengok toki selera je mkn telur tu agaknya tu yg buat sedap kot....




2 ulasan: