Selasa, 11 Oktober 2011

Arsenal ialah Freemason??

Gua tau ramai yang tau pasal illuminati dan freemason. Satu konspirasi licik pihak yahudi untuk menguasai dan mengawal dunia.

Mengikut teori konspirasi illuminati, World War II adalah peperangan yang terancang. Zionis telah merancang pembunuhan bangsa Yahudi secara besar-besaran supaya Zionis diberikan satu tanah di Palestin untuk dijadikan negara seterusnya meneruskan agenda Illuminati mereka. Dan seperti yang sedia maklum, Yahudi kini sedang menguasai dunia dari segenap sudut.
Kalau lu perasan, ini adalah strategi yang sama yang Zionis gunakan di WWII untuk menguasai dunia. Jadi gua rasa kemasukan Benayoun adalah satu isyarat yang Arsenal akan mula menguasai dunia bola sepak.
Atas sebab ini, gua akan terus menyokong Arsenal. Gua harap penyokong-penyokong Arsenal jangan berpaling tadah. Zaman kebangkitan Arsenal sudah bermula.



p/s-
Buah cempedak di luar pagar,
Amik galah tolong jolokan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong panggil awek sorang jolok dan tunjukkan.

2 ulasan: