Selasa, 21 Jun 2011

Jadike Fabregas nk Blah ??

berita mengenai perpindahan Bintang Arsenal Cesc Fabregas sudah diketahui umum...dan ianya bakal menjadi kenyataan kerana Fabregas dikatakan mahu pulang ke kampung halaman untuk menyambung bisnes bapaknya iaitu bisnes itik gantung dan bisnes telur masinnya.....

Kata Fabregas"saya terpaksa pulang ke kampung dek kerna menjaga mak ayah saya...selain boleh wat side income,saya juga boleh mkn masakan favrot mak saya iaitu "masak Asam Pedas 3 rasa dgan ikan keli msk taucu cicah sambal belacan" sama budu..memg favret saya..boleh krem urat perut kalau skali mkn...memg btol-btol ho ho....Arsenal ni team yg bagus..saya sayang Arsenal...tapi Wenger tu kedekut taik idung masin....nk save bajet jek..."


manakala Arsene Weng-ngok terpakse memecahkan tabung ayamnya utk menggantikan Super Fab yg mungkin bakal pergi pulang ke kampung Halamannya,iaitu Kampung Pening Lalat di Pinggiran,Spain dgn membeli pemain dari QPR(Queen Prek Ronggeng) iaitu Adel Taarabt...budak berdarah arab dan berdarah panas ni berkata "Saya akan menggantikan Fabregas...saya cume perlukan masa utk sesuai di Emirates dan saya akan menjadi pemain termantop di atas padang...."ia ke dok mamat ni punye cite kite same2 la tunggu yek...

tgok aku menari zapin inang ni mcm Noraniza Idris tak....

2 ulasan: