Ahad, 11 September 2011

SelamarT HarrY Ghayer 1432

Selamat hari raya buat semua ahli sembang kongkang dan warga BPI...
buat abe nordin,Hapiznyepunduhainyeipun kumasih ingati janji manismu aduhai,jadu,sarafiqa jade,sarafiqa jadu,mr booney,saiful kafe,brader moon,ustz jalil,ustz nash,abe syuk,kak bet,CC kam,cc pet,anum daun sup,kak sanisah daun ketum,toki,brader,ibu-ibu dan bapak-bapak dan semua warga kongkang sekalian - mitak ampun dan maaf dipinta harap diberi...(nmpk mcm byk sgt je dosa aku ngn korang...hehehe)

tgk gamba korg update blog terus teruja rasa hati senyum girang sepjg hari...tolongla update tiap2 hari....hehehe...

buat wod dan bob kp,korg memg idola aku...sbb tanpa korg,aku takde point dan motif utk pakai baju ape ke opis..aku jadi lost dan tiada arah tuju...

mintak ampun dan maaf dari hujung rambut ke hujung kaki...halal segala hutang dan mkn minum ye...raya kan sebulan...
kalau nk bagi duit raya kat anak saya boleh bank in je ke akaun saya yek...
raya jemputla dtg ke rumah kat Scotland.....
walau pon jauh di negeri sendiri
tanpa wajik ,bahulu,semperit dan dodol siapalah kita


dari enchek budin/harun/aaron din sekeluarga
Universiti Of Urdu, Scotland

2 ulasan: