Rabu, 14 April 2010

Lama ku Hilang kini KEMBALI……….

Lama ku Hilang kini KEMBALI……….

Perhatian…tlg bagitau kepada semua…pakcik,makcik,nenek,ibu-ibu ,bapak-bapak,,atok,Pak Maon, Pak Mat Tempe , Encik Kamaruddin, Encik Kordi, Richard Mark, Encik Sahak tukang masak ASTRO, Kalil Catering, Sudin Ajaib, Normah Becok, Didier Drogba, Robin van Persie,anne Neskafe Tarik Tebbel , Sood Root n Boots, CC Raymond dan anaknya David ,Cik Dian@,sepupu sepapat dan rakan handai…………….

Kami Sembang Kongkang Crew masih ada bernafas …Cuma memerlukan sokongan moral dari anda semua…sokong dan bantulah kami…sebarkan blog kami kepada semua…kami nk anda bersama sama kami berbicara dan terus bersama…Keep on Rocking

Layari laman sesawang :-
http:// sembangkongkang.blogspot.com

19 ulasan:

  1. Terperanjat tengok link sembangkongkang tetiba naik dalam carta blog aku...dulu dok tempat tercorot..."keep up the good work"...bagi havock dunia blog...cuma jangan jadi goblok sudah...salam dari presint 4

    BalasPadam
  2. suma ni adalah krn sokongan dari peminat2 suma...tanpa peminat sapa la kami

    BalasPadam
  3. dah lama akak tunggu saat ni...akak rasa gigi akak tumbuh baru..teruskan sembang kongkang...akak akan bagi sokongan

    BalasPadam
  4. wahh..peminat ker???hakhakhak..=P

    BalasPadam
  5. abang bahaApril 15, 2010

    abg rasa korang boleh pegi jauh naik helam..ekkk

    BalasPadam
  6. aku suke r blog ni...korang buat la citer pasal lipas ke...hihi

    BalasPadam
  7. hatiku kau guris lukaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  8. aku la superhero sebenarnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  9. tapi aku juga nk jd superhero!!!!!!!!!

    BalasPadam
  10. daud ade name baru iaitu "CIKO"

    BalasPadam
  11. akulah penjaga gawang yg terhebattttttttttt!!!!!!(ape ntah aku pikir)

    BalasPadam
  12. KOKO
    LOLO
    YOYO
    HOHO
    GOGO
    FOFO
    DODO
    SOSO
    WOWO
    QOQO
    RORO
    TOTO
    MOMO
    NONO
    BOBO
    VOVO
    COCO
    XOXO
    ZOZO
    POPO

    BalasPadam
  13. WEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AKU NK KOREK BONTOT!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  14. sape popo ni???nak kena sunat dengan aku ke???

    BalasPadam
  15. jgn sunat aku...aku dah sunat dah....!!!!!!!!!!bahagian aku akan terselamat dgn korang yang durjana...hahaha

    BalasPadam
  16. hmm cik shimah ade lagi ek????

    BalasPadam