Jumaat, 21 Januari 2011

Filem Klasik

Kongkang Productions Mempersembahkan












Remy : Oh Ajijah....adakah kau sudah lupa janjimu padaku dulu, mahu sehidup semati??

Ajijah : Oh Remy, aku tidak akan lupa janjiku padamu tetapi bapak yang tidak merestui perhubungan kita..











Remy : Lagi-lagi bapak..Lagi-lagi bapak...apa sudah berapa kali ku bilang, aku tidak lagi membawa becha,aku sudah keja gomen...kalau tak pecaya cuba tengok surat dari bos ku ini...

Ajijah : Oh Remy, aku percaya padamu remy tetapi bapak mau menjodohkan aku dgn seorang doktor











Remy : Makcik, benarkan saya berkahwin ngan ajijah makcik...Saya chintakan dia..

Mak Ajijah : Makcik tak boleh buat ape2 nak, makcik hanya menurut saja kata bapaknya ajijah...











Remy : Pakcik, tengok ni sy sudah keje gomen..sy tidak bawa becha lagi..sy boleh menyara ajijah.

Bapak Ajijah: Sudahku bilang, kau tidak layak berkahwin dgn ajijah..Aku x percaya dgn surat dusta kau ini..pergi kau dari sini..pergi...aku sudah carikan jodoh buat ajijah..

Ajijah : Remy...kau lupakan saja aku...oh tidakkk!!!!











Doktor Ismadi : Akulah jodoh ajijah

teng..teng..teng..tengggggggggg
(sound effect terkejut)

Remy : APAAAAAA?????kau jodoh ajijah???hahahahahahahahahahhahahaha(gelak laju2 sbb dah gile meroyan)

Doktor Ismadi : erkkkkkk








Remy : Sob...sob....sob...kajang pak malau kajang berlipat,kajang hamba makan sate kajang....oh ajijah!!!









TAMMAT


4 ulasan:

  1. haron pantang nampak kamera..bergaya sokmo..hahahahaha

    BalasPadam
  2. hahaha.. mmg haron.. seb bek dia xpakai glasses dia tuh..

    BalasPadam
  3. Ismet Ulam RajaJanuari 23, 2011

    Doktor Ismadi macam driver je...hehehehe

    BalasPadam