Rabu, 7 November 2012

Aku Masih Dara

Musim kahwin sudah tiba lagi...dan musim mengawan bakal berlalu lagi...dan terdekat bakal berlangsung majlis bagi Toki dan Ina.aku tumpang gembira...mungkin aku ada mungkin aku takdek kat majlis tu...

bukan aku dengki,bukan aku jeles dan bukan aku busuk hati...aku bangga kwn2 aku kawin...dan bile majlis toki selesai bilamana toki selesai mengakad nikah dgn pak imam,semua org berdoa dan ucapkan syukur setelah toki bergelar suami...dan setelah majlis aku tau toki akan mengangkat isterinya ke bilik,dan kwn2 ku yg lain akan pulang bersama isteri masing masing...mungkin akan menjalankan kewajipan masing masing sebagai suami isteri...

dan aku masih sendiri...menyelesaikan kewajipanku sbgai org bujang

dan berakhirnya majlis toki bermakna hanya tinggal aku seoranglah bujang trang tang tang tinggal dlm sembang kongkang...tapi aku tak kisah..saham aku masih mahal..ini terbukti ramai gadis gadis yg mendambakan cintaku ..bukan takdek mak mak dara menempel meminta belas kasih sayangku...bukan takdek bohsia yg menunggu motorku....tetapi tidak lah ku layani dek kerna kew 8 yg menebal di meja...

bukan ku tak punya cinta..bukan ku tak suka perempuan..tidak...ku bukan gay..aku tak sokong LGBT...aku mcm manusia normal perlukan cinta...seperti pepatah acit bun ''sebelum kawin utk awek,selepas kawin utk bini''mana masa utk kawan2?

ahh....aku bingung memikirkan...malaslah aku nk pikir...masalah SABK berlambak lagi yg belum ku settelkan..sebelum aku lebih jauh merepek

alah omak kawinkan aku !!!!!!!




Luahan Rasa,

Manager Kemut Hassan

6 ulasan:

  1. kasi lenjan sampai lencun dato
    hahaha

    BalasPadam
  2. ammah kaw..

    BalasPadam
  3. upacara pecah dara

    BalasPadam
  4. sama2 kita kasi pecah dara dia
    hahahaha

    BalasPadam
  5. he he he saya tau yang punya bicara ni....

    BalasPadam