Selasa, 13 April 2010

Majlis Cukur jambul Anak En Saiful Bahari

inilah Qaseh Raisscha Rania

MAJLIS AKIKAH + KENDURI KESYUKURAN SAIFUL BAHARI

Cerita kali ni ialah perjalanan Sembang Kongkang Crew ke Sabak Bernam.Ini kerana Seorg staff kami, Saiful Bahari Bin Jaafar telah mengadakan kenduri kesyukuran di rumahnya...saksikan beberapa gambar yg smpat di snap (dgn pakai kamera Canon EOS 1000D Cik Zul...hehehe) tahniah wat Adam Darweish sbb dah ada adik yg comel...Hari Ini aku malas wat kerja, lama tak kemas blog...tibe2 terbaca ada lagi yg baca dan tertunggu blog kitorg...so kami bagi la sdikit mukadimah cerita kali ini...bukn taknak update para peminat sekalian(ada ke?) tapi tak kesempatan....

inilah encik Saiful , Master Mind dlm projek kali ini....dielah yg menjempot kitorg utk dtg makan kat umh beliau...thanks En Saiful

driver kami yg cekap,amananh dan berani

sahabat saya nk termuntah dek sesat di jalanan

akhirnya sampai ke destinasi cinta setelah 3 jam menempuh perjalanan
setiap 10 minit lagi-lagi berenti rencing bile nk sampai!!!??

en Saiful : nape lambat sgt korg bwk kete? mcm siput sedut jek

aron : kami lambat kerana ada majlis seperti gambar di bawah

ni ke umah saiful?? jom kite pegi bedal makanan...

kami pon membedal makanan tanpa prejudis dan belas ihsan lagi


alop menunjukkan skil menyimpan lauk ayam di pankreas kirinya (utk stok katanya)


Qaseh Raisccha Rania yg kepanasan

ish rimasnya budak2 ni asyik nk amik gambo ngn aku jek!!!!!!!!!!

selepas kenyang melantak, smue cm sengal2 ubi tak tau nk wat ape....

Lalu kami pon diajak En Saiful utk berkunjung ke Bundle miliknya di Pasar Sabak Bernam

bundle diserang kami tanpa belas kasihan

Time kasih wat En Saiful dan keluarga yg sudi menjemput kami Sekawan menghadiri Majlis di samping memeriahkan dan meminyakgamatkan suasana...Lainkali jgn lupa jemput kami kembali ok..thankssss

8 ulasan:

  1. NNT AKU WAT KENDURI CUKUR MISAI AKU...HAHAHHA...WALAUPON MISAI AKU X IKHLAS..TAPI NK WAT JGAK...JGN HALANG AKU!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. popo ni nk kene lempang jgk dgn pihak pengurusan Sembang Kongkang ni

    BalasPadam
  3. hahaha..sy sokong tuhh..mau join same buleh ka enche editor..

    BalasPadam
  4. npe cm xpenah nmpk sblm niee..kdai bundle tuh letaknyer kt area mne???

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum, saya kawan baik /bff kepada Qaseh Raisccha Rania dia kat sekolah dia sangat baik, pandai, laju dan sebagai nya lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak caya tanya qaseh

      Padam
  6. Saya icha

    BalasPadam