Khamis, 29 April 2010

Part 2-Selamat Pengantin Baru

Selepas encik acit berkahwin, kini tibalah masa giliran encik zul pulak..Majlis diadakan hari ahad lepas..kitaorg ditugaskan untuk jadi ahli rombongan pihak lelaki.....so kami suma dengan riaknya mengikut pelawaan pihak lelaki...

Perjalanan ke majlis perkahwinan tersebut amat mencabar sekali seperti pergi mendaki gunung fujiyama....Banyak tempat kita kena u-turn..seingat-ingat ada lebih kurang 3x kita suma kena u-turn....ha3....salahkan azamurni...sbb dia punca suma ni berlaku....walaupun banyak u-turn, akhirnya kami sampai jugak ke tempat yg dituju..

Dibawah adalah gambar-gambar yg sempat dirakam oleh jurufoto kami...

bosh ahada bawak hadiah yg paling besar skali

bosh salemi masih lagi berlagak dgn henpon dia yg murah tu

entah ape yg encik haron pikir tah

ahli rombongan yg sempat berposing..madi buat muka belagak

bosh salemi bawak isteri dia dgn anak dia

2 mak dara dgn 2 anak dara

cik siti tak penah miss g kenduri kawin staff2 beliau

jadu pun datang tapi kelibat beliau tidak kelihatan

bosh salemi masih lagi menunjuk-nunjuk henpon murah dia

encik zul yg malu-malu tapir

Pengantin lelaki mula berarak

rombongan pihak pengantin lelaki

encik haron, encik saiful dan encik azamurni sempat merakam gambar bersama pemain kompang pemuda kampung tersebut

kalau kat johor, pengantin lelaki yg nak masuk umah pengatin perempuan akan kena tol dulu oleh orang kampung

pengapit encik zul membayar tol kepada penjaga tol

bila plak turn cik syima??

pengantin berseri-seri

encik zul menjeling

puan huda malu2

kawan-kawan dari bpi

keluarga pengantin lelaki

dapat door gift...

mana aku punya bunga telur??kata encik haron kepada encik cameraman

yg berdiri sblah kanan skali tu sahabat saya...muka dia ketat sket...sahabat saya bawa marka..

time makan dah sampai...patutnya kami suma kena makan dgn pengantin sbb kami suma rombongan pengantin....kami suma ckp "aduhhh menyesal makan dulu, klu x mesti dpt makan ikan siakap 3 rasa"

setelah selesai kami pun balik...tp nak balik kami sempat posing lagi amik gambar...cik sue(yg pakai baju pink) siap sedia...kami suma akan serang umah cik sue

Lepas dari kenduri kawin ni, kami suma berlepas ke ayer hitam.....best jalan ramai-ramai...sape tak ikut tu rugi...padan muka daud....lepas ni umah cik su pulak kat dungun, terengganu...so nantikan kemunculan cerita kawin cik sue yg lebih sensasi.....








yang benar,

encik editor sk

11 ulasan:

  1. ala rugi aku tak pegi..............aku sgt menyesal tak berguna lagi

    BalasPadam
  2. eeemm best gak yer.. aku suka. kelakar la... haa nanti kalau pergi maana2 tempat.. cerita la kat cini yer.. boleh numpang gelak sama2

    BalasPadam
  3. Cik Azi E 10, nanti kitorg ajak anda skali...tapi sile perkenalkan diri anda dahulu

    BalasPadam
  4. saper nk join next time leh register dgn ammah kaw.......

    BalasPadam
  5. Tanpa NamaApril 29, 2010

    sape cik syima??

    BalasPadam
  6. saper lak yg tnyer?????

    BalasPadam
  7. cik syima ialah aku,akulah cik syima...sape kau yg nak knal dgn ku

    BalasPadam
  8. Tanpa NamaApril 29, 2010

    sape guna nama saya nie??korang terukkk!!!!

    BalasPadam
  9. AKU NAK KENAL DGN CIK SYIMA,JGN HALANG AKU

    BalasPadam
  10. enchek satanApril 30, 2010

    popo ko jgn nak mnyibuk..cik syima aku punye....hohohohoho

    BalasPadam
  11. JGN HALANG AKU UTK MENGHALANG CIK SYIMA JADI MILIK AKU..JGN HALANG AKU

    BalasPadam