Jumaat, 16 April 2010

mimpi kawan saya

Semalam kawan saya tido awl...tibe2 pagi2 lagi die dah bangun...saya tanya..."Sahabat nape bangun awai...?? mimpi basah ka sahabat??"...tapi die senyum sahaja sambil niat mandi wajib...hehehehe....die tak tau yg rupe-rupenye saya dpt detect mimpi die berdasarkan Bluetooth henpon saya...berikut adalah mimpi mimpi tersebut
mimpi bersama the beatles
jadi Kapten Arsenal
bercuti di Emirates Stadium
Hampeh tol....meluat saya..mimpi cmni pun sampai basah2 tilam saya....buang masa saja saya sibuk hal sahabat saya ni...buang elektrik umh saya saja...lainkali saya janji tak nak sibuk sibuk hal sahabat saya lagi...
dari ,
Mat Kedah - Pulun Kedah Pulut

9 ulasan:

  1. mau tolong gelak jugak laa...hakhakhakhak..=P

    BalasPadam
  2. handsomela abg ni...boleh berkenalan tak??......hakhakhakhak..=P

    BalasPadam
  3. kilnani pokodisApril 18, 2010

    bongok punya haron

    BalasPadam
  4. MIMPI AKU LAGI BAGUS...HAHAHHA...X PON G LA MIMPI SUPERHERO SUKERAMAI(A.K)..KONONNYER LA....HAHAHHA

    BalasPadam
  5. encek satanApril 21, 2010

    muke mamat yg mimpi tu blagak dowh~!

    BalasPadam
  6. aku dgr a.k tu dulu gitaris beatles!!!!!!!!!!!!hahahahah

    BalasPadam
  7. encek satanApril 22, 2010

    aku dgr plak a.k 2 abg kpd harun...btol ke ni??????

    BalasPadam
  8. sebenarnye a.k tu petualang bangsat!!!!!!hahaha

    BalasPadam
  9. -kutuk memba2-April 29, 2010

    so, yg mandi wajib 2?
    -kira mgu lepas-nyer mimpi la(lupe nk mandi hadas)!!!!-

    BalasPadam