Rabu, 28 April 2010

haron tak percaya

Kekechewaan melanda haron apabila beliau telah membeli henpon yang sama dgn bosh....bosh beli henpon tu harganya rm250...haron plak beli rm550....ha3...


ni henpon haron

ni henpon bosh

bosh kata "aku beli henpon ni 250 je kat xtra jb".....haron kata "ishh saya beli henpon ni 550, mana boleh ni"

haron kata kat anak bosh " sound mana lagi bagos"...anak bosh ckp "yang ni (anak bosh ckp bosh punya sound lagi bagos)"

haron kata "kamera mana lagi bagos"...anak bosh ckp "yang ni (anak bosh tunjuk yg bosh punya)...

haron berasa kechewa apabila dia telah ditipu oleh tukang jual henpon...bosh beli 250 je...bosh dah gelak guling-guling

anak bosh ckp "ayah kita dah menang"....

dengar citer, haron telah menghempas henpon dia lalu dia pegi ke xtra beli henpon yg sama dgn bosh......


6 ulasan:

  1. isk, si haron beli HP rm 250 or rm 550? kt cerita mula2 ada mistake kot...

    BalasPadam
  2. terima kasih...kesilapan amat dikesali

    BalasPadam
  3. enchek satanApril 29, 2010

    sesal dulu pendapatan...sesal kemudian tiada gunanya...pk dlu sebelum buang...majulah sukan untuk negara.....

    BalasPadam
  4. xper... ada nokia ekspress muzik 380 jer.... saper saper nak bely contact anak bosss.... komisen bley di runding... dapat 2 downline leh dapat cover set wave ori dari sentul.....

    BalasPadam
  5. klu aku ckap enset 2 brasal dari jbee, korg caye x.?
    -mula-
    >tokey cina beli kat j.bee rm250..
    >tokey cina bawak enset 2 pkai kreta civic ferio thn 92.
    >civic ferio 2 lalu highway plus ke k.l
    >minyak rm70(skali bukak V-tec besar RM2.25 sen)
    >tol+duet tandas+tisu tandas = RM150
    >die b'lojing kat 7 perhentian =RM55 (DG44)
    >duet makan(menteradah) =RM175(ke7-7 perhentian)
    aku rase mcm lojik gak..

    BalasPadam
  6. AKU NAK HENSET BOSH.KO JANGAN CUBA2 NAK HALANG AKU

    BalasPadam