Selasa, 17 April 2012

Jawapan kepada Surat Jemputan Tournament Futsal BPI

Kepada Manager Kemut Hassan,


PER : Jawapan kepada Surat Jemputan Tournament Futsal BPI


Semuga berada dalam ceria dan sihat selalu...aku di sini selalu merindui kenangan lama mengusik jiwa (KLMJ)kita bersama...tak dpt digambarkan dgn kata-kata...terima kasih atas undangan untk Tournament Kongkang Cup...bagaimana aku nk hapuskan kenangan bersama di mana setiap kenangan yg dicipta daripada kita kosong tiada apa-apa....kemudian start perlahan-lahan kita mencipta nama Sembang Kongkang..kemudian buat Vcd Karukkkk...kemudian bermula daripada lwn team Sapura,daripada lwn LPOS,daripada lwn penalti ngn Mat Kedah,tgu jersi dari kawan Mat Kedah,main pimpong,dgn main PS2 skrin bagak,dpt pingat emas dlm PES 2010,lwn bola SPAN Fc,lwn team Sunway budak arab, sampailah ke main futsal 2org sebelah..... smue itu cukup sukar utk dilupakan...sesungguhnya hanya tuhan yg mengetahui...

Sesungguhnya bilamana  aku  melihat prasarana dan aktiviti yg dijalankan sangatlah menyentap jiwa  aku  utk dtg ke sana.... aku  agak terkilan kerana tak dpt mengecap saat-saat kegemilangan di mana Sembang Kongkang sudah semakin maju dan gagah di persada seni tanah air....hati ini terdetik rasa dengki dan jeles dek kerana zaman dulu kita tak cukup org,tak cukup brg,tak cukup duit,tak cukup kaki ..syabbas Sembang Kongkang FC atas kemajuan zaman berzaman...

Rentap Kosmo, futsal mesca dgn bola mesca lagi, tournament ukm lagi....smua itu sgt jauh untukku lagi...hati ini bukan milikmu lagi..Bukan masalah claim atau lojing atau lokcing atau tnt atau jarak yg menjadi permasalahan...tapi.....arrgghhhhhhhhhhh...korg tak paham...korg takkan paham...utk rujukan sila dgrkan lagu ini :-

1)Kau yg tak mengerti - Teja
2)Dilema Rindu - Dinamik
3)Teringin - Shima
4)Kenangan Semalam - Olan
5)Hatiku kau Guris Luka - Sweet September

Saya sudahi surat ini dgn serangkap pantun :

Buah manggis buah kuini,
dimakan brader dlm perigi,
Jangan ngejeknyepun aku di sini,
aku tk dpt join kali ni,
mlm jumaat ni Ustaz Azhar Idrus dtg ceramah sini,
niat di hati memg nk join korg skali lagi,
malula nk join nt org ckp "asyik menyibuk je budak ni",
Kemaluan ku membesar lagi,
Kalau ada tournement ajak la aku lagi....ajak r lagiiiii.....


Kerjasama dari pihak ko, pun aku dahului dengan ucapan terima kasih jgk.

Nk buat jersi Kongkang tempah ngn aku la oit.......


Sekian, terima kasih.

-Aaron Labarn-

Aaron Laban
Pemenang Artis Popular Berita Hairan
merangkap AJK Surau Kg Gaong,Tendong


- Malam jumaat malam aku berjimba-

1 ulasan: